Buenos in Buenos Aires! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Stefan en Renate Teeffelen - WaarBenJij.nu Buenos in Buenos Aires! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Stefan en Renate Teeffelen - WaarBenJij.nu

Buenos in Buenos Aires!

Door: Stefan en Renate

Blijf op de hoogte en volg Stefan en Renate

13 Juli 2011 | Argentinië, Buenos Aires

Aaaahhhh! Heerlijk, we zijn weer op reis! Na behoorlijk wat voorpret mijnerzijds en wat relaxtheid Steefszijds, zijn we vertrokken! Nu pas 2 hele dagen in Buenos Aires, maar voelt weer zo vertrouwd om samen met de rugzakken op pad te zijn. We travellen tegenwoordig lighter dan voorheen, maar de eerste dag zonder rugzakken is beetje te light;) de tassen waren niet snel genoeg van 't ene vliegtuig naar 't andere gesprongen en deden nog een nachtje Sao Paulo, Brazilie...
Dagje later waren we al weer herenigd;) hebben we dat ook eens meegemaakt.
Superwelkom rond middernacht in Buenos Aired door Anastacia en Giorgio en na een ride in een Harry Potter-achtige lift, heerlijk onze jetlag weggeslapen.
1e echte dag in Buenos: wandelen in de buurt en voornamelijk sfeer snuiven! Er is hier veel te snuiven! Ik heb nog niet eerder zoveel garagebedrijven en autowinkels in een winkelstraat gezien. Nu we wat auto's hebben gespot, wordt het logischer;)  Boodschapjes gedaan, metro gechecked, hondenuitlaters met trossen honden in t-shirt gespot, wederom ontdekt dat in NL de stoepen zo heerlijk schoon en heel en gelijkmatig zijn, leuke taxichauffeurs ontmoet,relax!
's Avonds eem korte introductie in de wereld die tango heet gekregen van Anna. En gaan dansen in een milonga:een danszaal met restaurantje en tangolessen. Relaxte sfeer, jonge mensen, informeel en vette omgeving! We dansten al snel de sterren van de hemel, maar niet heus! De man moet leiden en de vrouw moet gewoon volgen en klep dicht houden... Je kunt je voorstellen dat het niet zonder slag, stoot of ergernis is verlopen, wat ook weer veel lol opleverde!
Vandaag verkast naar hostel Kilca. Steef had even via de skypechat geboekt! Dit is echt een hostel, kleurig, receptioniste met joint in de mond, lieve kat en hond Wallace en wc in de gang. Het bad op pootjes ga ik morgen testen;) moet nog moed verzamelen en herinneringen ophalen aan viezere gelegenheden in Azie!
Vanmiddag in de wijk La Boca rondgewandeld. Kleurrijk en muy turistica. Maxima en ons Johan C. doen het goed in Argentina, evenals het liedje: dikkertje dap zat op de trap! Lekker buiten gezeten op een binnenplaats (of andersom?) en een megabbq gezien! Steefs middle name is uiteraard Mucho Vleesch, dus we hebben onze lunch en diner in 1 genuttigd;) leuk aan tafel met argentijnse en 3 Mexicanen, een dak vol poezen en hond in een plantenbak, anderhalve liter bier en je raad de rest wel!
Nog even een Herbalife-bestelling vanuit hier geregeld;) en nu even chillen! Tot snel weer en we zien leuke berichten tegemoet! Voor de liefhebbers, volg Steef op Twitter en je blijft op de hoogte van onze avonturen! Liefs en kussen, Steef&Naat

• 14 Juli 2011 - 06:41

Rutger:

Hier een jaloerse reactie vanuit het altijd saaie Nederland... klinkt goed allemaal!! Genieten kunnen jullie wel, zo te horen gaan jullie nog genoeg mee maken daar! Veel plezier!!!

• 14 Juli 2011 - 07:39

Linda, Maurice, Lulu:

Hee! Wat leuk om een berichtje van jullie te lezen! Al weer een hoop avonturen in zo'n korte tijd. Heel veel plezier nog! Ook namens Lulu en Maurice :)

Groetjes, Linda

• 14 Juli 2011 - 09:59

Mamarij:

hee schatjes, wat is het toch leuk om jullie zo te kunnen volgen, het is net of we er een beetje bij zijn..we kijken al uit naar foto's. liefs

• 14 Juli 2011 - 10:54

M.:

Jullie zijn zo leuk!! wat een leuk verslag, ga door ik lees het graag met 16 graden, regen en wind!!

Love M.

• 14 Juli 2011 - 15:19

Ed :

Leuk om van jullie belevenissen te horen. Lijkt me weer heel wat anders aan die kant van de wereld. Geniet er maar goed van !! Hier is het weer zwaar kloten: windstoten, regenbuien en koud. Het lijkt wel herfst. Nog veel plezier en pas goed op jullie zelf.

Groeten Pa

• 14 Juli 2011 - 20:46

Sarah:

Haha heel leuk geschreven Nat, ik zie het helemaal voor me! Gaaf! Geniet er lekker van :) groetjes van je schoonzus ps: ik heb net Harry Potter 7.2 gezien. Heb je posters in het Portugees hiervoor gezien?

• 16 Juli 2011 - 18:03

Zussie:

zussie denkt aan jullie, geniet geniet geniet!!! x zus